De huizenmarkt is volop in beweging. Door de stilstand tijdens de crisis zijn we terechtgekomen in een woningtekort. Waar het aanbod in dit proces is gehalveerd, is het aantal makelaars juist gestegen. De rol van de makelaar verandert daarin niet alleen, de noodzaak om je (online) te onderscheiden is voor hen ook cruciaal geworden.

 

Lees hier hoe wij de uitdaging aan zijn gegaan om meer (relevante) leads te genereren in een opdrogende woningmarkt.

Samenwerking met
Newest Industry

Newest Industry begrijpt deze ontwikkelingen als geen ander; als innoverend digital agency lanceert Newest Industry innovaties in traditionele markten. Innovaties waarbij het mes aan twee kanten snijdt, met zowel voordelen voor bestaande (maar wel vernieuwende) partijen in de markt als voor consumenten. Zo staat Newest Industry ook aan de wieg van het nieuwste online woonplatform van Nederland: Jumba.

 

Het doel van Jumba is het genereren van beweging op de woonmarkt, door consumenten zelf laagdrempelig in actie te laten komen op een online omgeving. Op dit platform wordt de woningmarkt transparanter en overzichtelijker. De consument is als eerste aan zet in zijn woonavontuur en regelt woonzaken centraal op dit online woonplatform.

 

Deze ambitieuze denkwijze heeft Newest Industry en Lyfter aan elkaar doen verbinden; samen zijn we op zoek gegaan naar mogelijkheden waarop we aan deze missie invulling kunnen geven.

RE/MAX Makelaars

 

Niet alleen bij Newest Industry, maar ook bij RE/MAX staat onbezorgd woonplezier centraal.

 

RE/MAX is een flexibele organisatie doordat alle makelaars zelfstandig opereren. Ze werken vanuit een sturende functie, en zetten een stap opzij van hun leidende functie.

 

De drang vanuit de makelaars om zich ook online krachtig te positioneren groeit. De noodzaak van een krachtig  online platform stijgt. Voor RE/MAX makelaars creëren we de tools om hun eigen naam en dienstverlening krachtig online te positioneren.

 

Yuri van den Ende:
Makelaar 2.0

 

Een van deze makelaars is werkzaam in Rotterdam. Hij ziet de ontwikkelingen in de markt als aanleiding om zichzelf te herontdekken en hiermee zichzelf opnieuw in de markt te positioneren; de markt verschuift totaal. Van aanbod naar vraag. Waar de makelaar eerst aanjager was, wordt deze nu ondersteuner van de zelfredzame consument. De zelfredzaamheid van de consument staat op nummer één.

 

Samen met Yuri van den Ende en Newest Industry hebben we de eerste RE/MAX website ontwikkeld vanuit een modulair en duurzaam platform waarmee hij dé tools heeft om zichzelf in de online etalage te zetten. Het is tijd voor de makelaar 2.0!

yurivandenende.nl

Direct bekijken wat we hebben ontwikkeld binnen dit project?

Ga naar yurivandenende.nl

Meer informatie?